3 dagar med Fanny!

Hejhej!
Nu har jag & fanny precis messat.
Hon åker snart! :)
Hela 6-Fackaren står färdig.
Känns skönt att alla fack får användas för en gångs skull! ;)

Idag tränade jag lite 'lydnad' med Flinga!
Hon lärde sej Stå , Gå & Snurra.
Hon har blivigt å otroligt mysig , min lilla älsklings tös!
Imorgon blir det tävling.
Loka får starta Krok mini.
Caspian Debbar på mini ( han klarar lätt , men vet inte riktigt med han. )
Och Flinga fortsätter i lätten.
Sen hämtas bebis , åh jag längtar så! ♥
Funderar lite på namn , och de enda som jag kommer på är Elwira & Zita..
Hum..

Ja , det kommer inte bli så mycket bloggning från min sida , denhär helgen.
Fanny åker ju på söndag , så kommer ha fullt upp! ;)

Men jag återkommer , när jag kan. O:)

- Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0