Buren..

Hejhej , super dålig bloggning från min sida - i know.
Men jag har haft fullt upp med buren! :)
Har jobbat non-stop domhär dagarna!



Såhär såg den ut när jag fick den..
Sen målades den..

Sen sattes skylten upp! ;)

Och sen sattes Sitthyllan upp! :)
Vacker , haha! x]

Bilderna är as dåliga , då de är mobil bilder.
Men snart så kommer en film upp på hela buren! :)
Flinga&Caspian fick flytta in idag.
Flinga älskar buren! 
Hon springer runt och myser i alla hörn. :)

Fick en bild på min tös av uppfödaren igår.
Hon har verkligen blivigt super vacker!
Titta bara på henne!
Hon är så vacker ♥
Jag tog verkligen 'rätt' kanin! ;)
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag hämtar henne!
Och 2 dagar tills Fanny kommer! :D

Ja , nu ska jag vara med familjen lite.
- Stina ♥


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej, har du någon kanin hemsida och hyr du tu kaniner? Vart finns du om man är intresserad av att köpa en kanin? adain kanin Caspian vad är han för ras?

2012-08-16 @ 15:25:55
URL: http://popcornetslife.blogg.se
Postat av: Anonym

fin blogg gå gärna in på min och kolla mina filmer<3

2012-08-16 @ 18:57:49
URL: http://verasvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0