Moving Out

Jau... Lyssna på rubriken. Jag och stina har tängt och diskuterat att vi inte har suget i bloggen längre, så vi slutar. Men bloggen är kvar och vi börjar blogga på egna bloggar nu! 
 
Idas 
 

Svar

Fråga :
Hej det är jätte synd att Elwira är sjuk då du nästan precis fått henne men det angår inte det.
Jag har en fråga, varför är aldrig Simba med i några inlägg

Svar:
Simba var aldrig min , han var bara här på foder.
Egentligen skulle han bara para Flinga , men det hände aldrig.
Så Simba är tillbax hos sin uppfödare.

Caspian flyttar till Norrbotten?

Ja det ska han!
Och han flyttar ända upp till Sävast i Norrbotten!
Han hänger med mej&Julia upp till SM i Umeå.
Vet att han kommer få ha det bättre nu , som utställnings kanin.
Han kommer göra det han är uppfödd till , och ingå i avel. ♥


Och eftersom jag har så många haters , så får ni inte komentera *Elakt skratt*

- Stina



Elwira är sjuk.

Jag har inte velat berätta dethär , innan allt var säkert.
Men Elwira är sjuk , vi vet inte riktigt vad.
Vetrinären misstänker mask , så nu går hon på Axilur.
Om Elwira inte går upp i vikt , så måste hon avlivas.. :'(
Så vi kämpar hårt med vikten.
Kan ju säga med att hon väger nästan 800 gram , och resten i kullen väger runt 2 kg.

Så nån uppdatering kommer ni nog inte få från mej justnu..

 
- Stina

Minimorötter



 
Drog upp några morötter som jag planerade för några månader sedan. Lite har dem växt iallafall :)
-ida

A Little Sunrise



 
Canon1100d/18-55mm/AF/F5.1
 
-Ida

Första foto tipset i video!!

-Ida


Gilla

 
Gilla oss på Facebook
Klick klick!

Haters make me Famous.

Hello Haters! ;)
Tack så mycket , statistiken ökar , tack vare er! :'3
+ att jag får anmäla massa folk. <3
Hihi! 
Roligt att ni inte förstår det! ;)

Att nån skriver nått sånthär om mej , sårar mej inte alls faktist.
Eller jo , såklart några sekunder , men sen får man ta sej i kragen&fortsätta.
Fortsätt gärna komentera , onödiga komentarer , som vi inte äns bryr oss om , tack. <3
För statistiken ökar! ;)

Har fortfarande otroligt många Lovers , som faktist har sökt upp mej på Fb? Haha! :)


Hihi! :)
Gulligt! ;)


Måste bara visa denhär ful-söta bilden på Loka! 
Haha! xD

- Stina , the awesome one.

Ang Caspian.

Det är många av er som tror att jag 'byter ut' caspian.
Men det gör jag inte.
Han ska antagligen till en fodervärd , eller till min syster.
Då han beter sej sjukligt med mej.

Det första han började med , var att bita sönder det ena facket (och dethär är otroligt hårt galler , tro mej )
Sen försöker han para sej med mej hela tiden.
Och han har bitit mej i handen , när jag luktar nån annan kanin.
Ja , jag kan rabbla upp en massa olika saker.
Dethär är för det första inte bra för han , han mår ju uppenbart dåligt på något sätt.
Då han har fått för sej att han 'äger mej' , och detta är sjukligt.
Vill endast att dethär beteendet ska försvinna.
Självklart älskar jag min prins otroligt mycket.
Men jag vill ju att han ska må bra.
Och som sagt , han gör antagligen inte det.
Då ingen kanin ska bete sej såhär.
 

Så , snälla , innan nu anklagar folk för saker , ta reda på fakta.
Otroligt barnslig att komentera i anonymt , och sen komentera 'arga' komentarer.


ps , man är aldrig anonym på internet , kom ihåg det! ;)
- Stina

Ute

 
 
 
 
Bilder från sjövalla, igår. Vad tycks? Gillar svamp bilderna mest. 
Instagram: idazaeta 
-Ida
 
 

Månadens bild Augusti

 
- Rösta på vilken bild du gillar mest "ex, 3"
 
- Alla bilder är tagna av oss på bloggen 
 
- Jag räknar rösterna efter en månad 
 
- Tar ut den populäraste som ni röstade på 
 
- Väljer en som jag gillar mest
 
Övriga kommentarer tas bort. 

Månadens bild Juli Vinnaren

Erat val: 
(Lottade mellan 7 & 3 det val lika många röster) 
 
Mitt val: 
 
-ida

RSS 2.0