6-Fackare!

Halloj!
Idag har jag vart otroligt glad!
Dagen började med att vi åkte till sköcde , där jag fick 2 tröjor och 2 byxor.
As najs med nya kläder! :)
Kläder är inget jag bryr mej om , satsar hellre på kaninerna , haha! ^^
Iallafall , sen åkte vi till mormor&morfar , det var awesome!
Skulle bara fråga om transporthjälp till buren jag tittat på ett tag.
Så jag tänkte att nån gång , måndag tisdag eller onsdag skulle gå bra.
Men vad gör han inte?
Han åker efter vi åkt hem , prutar ner buren från 750;- till 450;- !
Och kör hem den till mej!
Är otroligt glad.
Även fast det är ett 'renoverings projekt'
Buren ska grundmålas , målas , målas på insidan , osv.
Men nu har jag äntligen min eftertraktade 6-Fackare! :D

Skulle igentligen filmat allt , men det var kolmörkt ute justnu,
Så får göra det imorgon ist!
 
Som ni ser är det endel att fixa.
Men det blir lätt!
Lite färg , sen är saken klar!
Sen sitt hyllor med då! ;)

Ja inatt kan jag ju gå och lägga mej och vara super nöjd - minst sagt!
- Stina ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vill ha!! :'3

2012-08-11 @ 22:46:07
URL: http://teddynicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0