Mina älskade vänner..

Jag kommer aldrig ångra mej , när jag valde just kaniner.
Jag har fått några underbara vänner , men just 2 utav dom är verkligen speciella. 

Jag vet inte om ni kommer ihåg det , men när bloggen startades så gjorde jag länkbyte med en tjej som heter Aynaz?
Hon hade en kanin som heter Minipim , som liknade Flinga.
Iallafall , Aynaz och jag har blivigt otroligt bra kompisar.
Hon är lilla systern jag aldrig fick! ;)
Vi kan sitta i timmar och chatta.
Jag gör vad som hälst för denhär tjejen. :')

Fina minipim. <3


Sen har jag ju Fanny.
En otroligt snäll människa , som har exakt samma humor som jag!
Vi tävlar i samma klubb , och det är väll det bästa.
Eftesom vi bor såpass långt ifrån varandra , så ses vi 1 gång per månad.
Jag är otroligt glad att jag träffade denhär tjejen!
Vi hade 3 otroligt roliga dagar hos henne , och jag hoppas på 3 otroligt dagar här! :)
Duktiga Nicka! <3

Kan inte säga så mycket mer , är bara otroligt glad att jag lärde känna domhär tjejerna. <3
Ni är bäst!
 
- Stina

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men du är för söt Stina!! <3

2012-08-06 @ 21:44:27
URL: http://teddynicka.blogg.se
Postat av: Aynaz

Åh Stina, detsamma! Du är så otroligt snäll och fin! :")❤❤

2012-08-19 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0