3 Dagar med Fanny!

Hejhej!
Nu har ida säkert åkt till Usa , och jag har vart hos Fanny.
Det var super kul , och måste absolut göras om.
Hon bor super mysigt ute på landet och nära till stallet osv. 
Nån gång , snart , så kommer hon hit med sina kaniner..
Det kommer bli awesome!

Iallafall, nu kommer bilder!
Fannys underbart fina Nicka var ju en fantastisk hoppare!
Så jag passade på att ta några hopp bilder! :)

 
Fick denhär underbara bilden på Nicka!
 
Visst är hon underbart fin!

Sen tog vi några bilder på dom andra kaninerna. 

Vi började med Alwin;
Underbart söt pojk!
Som jag vill låna till avel senare! :3

Sen Caspian ;
 
Sen Theodor;
 
Sen tog vi Nicka.
Alla bilder är felvända , orkar inte vända dom..
Så lägger bara upp en justnu.  :p

Sen tog vi Loka;

Super fina Loka ! :3
Min fina flicka , som ska debutera nästa vecka.
Det kommer säkert inte gå så bra , men ja , jag är nöjd om hon klarar ett hinder. ^^


Ja , det var allt för denhär gången.

Fråga om lov , om ni vill låna bilderna!
Annars blir det direkt polisanmälning.
Hittade ett stall idag , på stallet.se som hade tat en bild på Loka..
Dock är den borta nu, som tur är.

Btw , köpte en ny transportbur igår!
En röd! 
Bilder på det kommer..

// Stina

Kommentarer
Postat av: jacqueline <3

hur många kanniner har du ? :) svara gärna <3

2012-07-19 @ 15:01:09
URL: http://bluelips.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0