Haul - USA.

Tänkte visa lite vad jag köpte i usa.
Har inte bilder på allt , då vissa försvann..
Men endel blev det! :)

Först så gick vi in i min favorit affär!
Jag älskar ljus , så yanke candle passade utmärkt! ;)
Pink Dragon Fruit.
Luktar jätte gott ! 
Kostade 50 kronor ungefär.. Super billigt! 
Blev så glad när man såg det! :)
Dune Grass.
Min favorit! <3
Luktar super gott! :3
Cherries on snow.
Luktar helt Ok.
Inte min favorit men den funkar! ;)
Tuff ljuslykta med temat 'Night before christmas'
Min favoritfilm , så såklart ska jag ha den att ha mina ljus i! ;)
Rosetter att ha till Hopptävling. ;)
 
Sen gick vi in på en 'hår-affär' där allt var Schampoo osv.
Och vad hittar jag inte då än..
Blå hår färg! 
Kommer bli awesome , så ni vet. 
 
Sen gick jag in i en mataffär och hittade då , super söta ; 
Kaningodisar! :3
Dock äter inte mina kaniner godis , men det var mest en rolig grej.. ^^
 
-Stina
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; jag följer dig också nu! :) Vad gör du? :)

2012-07-08 @ 10:25:07
URL: http://beeyoourself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0