Massa Händer!

Hejsan!
Förlåt för urusel uppdatering , men nu har det vart mycket.
Jag ska vara med i komposten (En klubbtidning , kaninhoppning )
Så det var super kul att hon frågade mej!

Sen har jag fixat med hemsidan.
Nu är även en kull planerad.
Mellan Flinga och Alvin.
Alvin har så otroligt fin hoppstil , och jag tror han kommer gå långt.
Flinga är ju med bra på hoppning och flyger över hinderna.
Så deras ungar kommer bli fantastiska!
Ska ev. försöka behålla en unge. ;)
Här har ni hemsidan btw http://exitkaniner.weebly.com/
Ska snart registrera i SKAF , så jag får skriva stamtavlor.
Lägger in denhär underbara bilden som jag tat , och är helt förälskad i. :3

Sen har mamma och pappa bestämmt sej att de ska fixa en 4 fackare till mej!
Den kommer bli super bra!
Frågan är bara när vi ska bygga den.. ^^
Men det blir väll bra.
 
På lördag är det tävling.
Det kommer nog gå bra för Flinga , men är lite osäker på Loka. ;)
Det är ju en hel Cup , och jag funderar på om jag bara skulle tatt Rak mini ist..
Jaja , är nöjd om Loka klarar ett hinder , hon är ju en jätte kanin.
Så det får bli min ursäkt. ;)

-Stina

Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg ni har!
Jag tipsar om hur du får en större blogg på min blogg, värt att läsa?? :)
+ Gör du blogg'vin byten?

2012-07-19 @ 15:13:07
URL: http://www.sofiafredin.blogg.se
Postat av: Sandra

Kul att du tycker Alvin är så fin! Det tycker jag också, kanske för att det är jag som har fött upp honom hihi :). Men iallafall med det här att avla på honom. Vänta till han har blivit stor innan ni tar det beslutete ni vet ju inte hur han kommer bli när han blir vuxen ( om han får de egenskaper ni vill avla vidare på osv,)han har ju väldigt fin kropp men kommer nog inte bli så jätte stor. Han har ju trevliga föräldrar så han lär ju få trevligt temperament iaf :) Samt att han är väldigt inavlad cirkus 12,5%. Vilket är ganska så mycket :P Det spelar ju egentligen ingen större roll men tåls att tänka på :)

Bara så ni vet det var ingen pik så. Hade jag inte velat att han avlades på skulle jag ha satt avelsförbud på honom ( vilket jag inte har gjort) men bara så ni är medvetna :)

Kram!

Svar: Jo jag har länge letat efter en hane , men utan resultat.Sen träffade jag Alvin , en super pojk som jag bara visste att det skulle bli super ungar av. ;)
Dock sitter jag och funderar , har gjort det ett tag.
Och det är ju inte säkert, eftersom det är otroligt svårt att sälja vissa kaninungar.
Och vill gärna klassa upp kaninerna lite mer , innan jag tar beslutet.
Så det kommer inte ske inom det närmsta året.

Kram! :)

2012-07-24 @ 20:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0