Lite om allt.

Hej!

Glad midsommar , Kanske jag ska säga först.
Hur många jordgubbar har ni ätit idag? ;)

Jaja , efter att vi har vart i USA flyttar nog Simba till min syster.
Vi vet inte riktigt det än , men troligtvis blir det så.

Sen ska jag få hem en sak efter att jag vart i USA.
Ni får titta senare vad det blir , för jag tänker då inte säga nått! ;)
Men en videoblogg om det kommer!
Och bilder , i mängder!
Ida vet redan om vad som kommer , så ; schhh ida , säg inget!

Åh det är så otroligt svårt att inte säga nått , för jag är otroligt glad.
Dock kanske en del redan vet om vad som kommer hända , men ni får inte säga nått! ;)
Nu kommer Random bilder från när jag va hos Ida.
 
Lite random sådär..
 
-Stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0