Ang Caspian.

Det är många av er som tror att jag 'byter ut' caspian.
Men det gör jag inte.
Han ska antagligen till en fodervärd , eller till min syster.
Då han beter sej sjukligt med mej.

Det första han började med , var att bita sönder det ena facket (och dethär är otroligt hårt galler , tro mej )
Sen försöker han para sej med mej hela tiden.
Och han har bitit mej i handen , när jag luktar nån annan kanin.
Ja , jag kan rabbla upp en massa olika saker.
Dethär är för det första inte bra för han , han mår ju uppenbart dåligt på något sätt.
Då han har fått för sej att han 'äger mej' , och detta är sjukligt.
Vill endast att dethär beteendet ska försvinna.
Självklart älskar jag min prins otroligt mycket.
Men jag vill ju att han ska må bra.
Och som sagt , han gör antagligen inte det.
Då ingen kanin ska bete sej såhär.
 

Så , snälla , innan nu anklagar folk för saker , ta reda på fakta.
Otroligt barnslig att komentera i anonymt , och sen komentera 'arga' komentarer.


ps , man är aldrig anonym på internet , kom ihåg det! ;)
- Stina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår dig. Inte alltid det fungerar. Själv så funkar jag inte med hanar, alls. Som när jag köpte mig en hoppvädurshane, han va totalt aggro mot mig och jag blev rädd för honom. Så efter två månader gav jag upp och lät honom flytta till min kompis för "träning". Där trivdes han så otroligt bra, blev en mycket mer harmonisk kille, fortfarande kunde han bitas om något inte passade men min kompis är inte lika "mesig" som jag är med bitska kaniner. Så där fick han stanna, och där bor han än, 2 år senare :)

2012-09-03 @ 11:34:38
URL: http://guldvingenskg.weebly.com
Postat av: Frida Åkesson

Söta Caspian <3
Ibland fungerar man helt enkelt inte ihop. Hade en hane som pissade på mig jämt (han markerade att jag var hans) osv så jag fick omplacera han. Ibland måste man.

2012-09-05 @ 17:32:50
URL: http://fridaaaa.blo.gg/
Postat av: Anonym

Söta Caspian <3
Ibland fungerar man helt enkelt inte ihop. Hade en hane som pissade på mig jämt (han markerade att jag var hans) osv så jag fick omplacera han. Ibland måste man.

2012-09-05 @ 17:32:52
Postat av: Nora :)

Tycker det är riktigt bra gjort att våga lämna bort djuren!
Att man tänker på dem i första taget!
BRA GJORT!:D

2012-09-05 @ 19:08:54
URL: http://fearforanimal.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

sorry.... :-[
visste inte, ville inte vara elak.

ska ta reda på mer i framtiden.

2012-09-05 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0