Cupcakes

 

Haha, fetto ida!

Nu har jag kommit hem från Ebba efter lite cupcakes bakning. Känner mig lite fetis nu bara för att vi strax ska åka och träna lite.. Har planerat upp veckan lite granna iallafall. (fast inte helgen)

Tis. Norrköping med morfar- kolla på golfklubbor. Sen bio med Ebba!

Ons. Filmkväll med Ebba & Jannie (Johanna) .

Tor. Förhoppningsvis simhallen. Blogga!!

Fre. Inget speciellt. Säkert blogga och fota lite.

Lör. ?

Sön. ?

Hoppas nu har det bra iallafall. Jag bjussar på lite cupcakes bilder, (från min mobil) ! Jag har världens bäästa redigerings app på min mobil!

Love, Ida


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom ser riktigt goda ut, själv har jag en jordgubbspaj i ugnen:) //Stjej i fokus;)

2012-04-09 @ 21:00:20
URL: http://sandrazone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0