Ida från 1-10

Hej, Ida här!

Tänkte berätta lite om mig själv.

  1. Jag är 13 men fyller 14 i december.
  2. Jag älskar att fotografera, har en Canon 1100d. Och fotar varenda dag när jag har som mäst tid.
  3. Jag spelar, Golf och fotboll. Golfen spelar jag på Landeryd i Linköping, och spelar fotboll i BkTinnis.
  4. Jag bor i Lkpg.
  5. Jag är hälst med kompisar. Eller "hänger" med min kamera.
  6. Min livs dröm är att bli känd fotograf i sverige, och fota natur och människor i studio. Oj, jag vill ju också flytta till Österrike, och studera där.
  7. Älskar kläder och USA mönster.
  8. Älskar att blogga.
  9. Har världens mäst dåliga humor...
  10. Och till en tråkig sak, jag träffar Stina för lite... Bara kanse 2-4 gr. pär år.. :(

Hoppas ni lär er känna mig lite bättre nu!

Påsk kramar ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0