Jönköping igår!


Som rubriken lyder , var i jönköping igår!
Det kommer snart bilder på vad jag köpte där!

Men vad som köptes var;

4 Mattor ( till transportburarna )
Ett halsband
Foundation
Awesome skor!

Mitt paket har ju inte komigt fram från gnagarboden änn.
Det kommer nog på måndag.
får hoppas det iallafall!


Som ni märkt har det blivigt dålig update från mej.
Men det kommer bli bättre.
Ida har ju vart så snäll och uppdaterat massor! :D'

Ska ut till kaninerna , och kanske fixa en V-Logg?

// Stina


Kommentarer
Postat av: Rafaela

Svar till Ida: Jaså! jo att jag använde faktiskt min Iphone 4s när jag spelade in den filmen, hihi!

men annars använder jag mig av en canon 600D :)

2012-04-29 @ 23:38:04
URL: http://pooxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0