Ullared!

Hejsan!

Idag har jag vart på ullared!
Åh vad roligt, jag äskar ullared!


Detta köptes inn ;

Till kaninerna;
  • En transportbur ( Rosa och svart , kan det bli snyggare?! )
  • Godis till kaninerna ( 2 paket kräckers, tar dock slut snabbt.. Hmpf.. )
  • Kamm till Simbas man ( egentligen till katter men men, det funkar ! )
  • Skål ( vit till simba )
  • Klo klippare! ( Röd , enkel. )
  • Spån ( dock inte mycket , men det kostade bara 10 kr. )
Till mej;
  • Cover all conseler palett. ( Äntligen! )
  • 2 mascaror ( 10 kronor styck , vem kan motstå det? )
  • 2 paket lös ögonfransar ( Hurray! )
  • Foundation borste ( Yes! )
  • Ögonskuggs borstar ( 2 olika , den ena var bättre )
  • Eye liner.
  • 2 extra lösögonfrans lim.
Och mamma köpte såklart kläder till mej!
Jag fick;
4 Linnen
1 T-shirt
2 par byxor

Inte så mycket , men nu känner jag mej allt färdig för USA i sommar!
Tagga!
Bara nya kläder på mej! ;3
Mysigt!

Nu ska jag nog till konsum och se vad dom har att erbjuda!
Ciao! ;)
Xoxo Stina

Kommentarer
Postat av: Malin och sheltien Moa **

Mycket fina djurprylar ni har köpt! =)

2012-04-08 @ 17:06:10
URL: http://vardagenmedhund.soclog.se
Postat av: J

Ullared låter underbart! har tankar på att åka dit en vacker dag med, får se när det blir.

2012-04-08 @ 17:12:19
URL: http://myruls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0