Hinder etc.


Min fina pojk som ska tävla i lätt nästa gång ist för mini.
Nu får han bara köra ett fint sista mini Lopp. ;)


Fina Flinga som jag hoppas det går bättre för denhär gången. <3



Tänkte berätta lite om mina hinder justnu..
Eller ja , de köpta iaf.

Jag har då 4 från ett tyskt företag.


Rätupstående vanligt, Röd/vit , maxhöjd 50 cm.

2 Stycken '3;or' , Blå/Vita.
Maxhöjd; ?
Höjd/Längd.
Blå/Röd/Grön.
Maxhöjd ; ?
Plank / Libra artic,
Svart/Gul/Blå/Rosa/Grön
Maxhöjd ; 40 cm.
Libra artic, vanligt rätuppstående.
Röd/grön.
Max höjd; 40 cm.


Ja det var väll alla köpta , ska köpa mer snart.
Ska ev. leta lite i USA.
Men det var väll allt för idag?
- Stina

Kommentarer
Postat av: Fanny

dom är så söta ;P

2012-06-15 @ 13:53:12
URL: http://teddynicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0