Look.

Titta här;  http://kaninmagazinet.se/2012/june/intervju-stina-zetterberg.html

Vem är inte med , om jag? ;)

Märkte det nyss , och blev super glad! :D



Fick hem mitt paket idag , bilder kommer imorgon.
Sen tror jag även att Loka börjat komma in i tonåren.
Hon var för j*vlig...
 
På lördag kommer sysster hit , och på söndag så åker vi på kaninhoppning!
Hoppas på det bästa nu , Flinga verkar mer taggad än förra gången.
 
Blir ju Krok denhär gången , och Sista gången för Simba att tävla i Mini.
Sen blir det Lätt ny för hans del , tills han får en pinne. :)


Och på måndag så åker jag till IDA! :D
Kommer bli fett med kul. :)
Ska va där måndag-onsdag så mamma får ta hand om kaninerna under tiden. :p
 
Ja nu är jag trött.
Ska ta spruta imorgon med om nån vill veta..
 
-Stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0