Hur säger man förlåt?

Var ute och fotade Loka igår.
Hon fick även vara lös på trädgården och jag tränade lite inkallning.
Hon kan redan , med lyssnar inte alltid.




Run!


Flinga fick träffa henne 'mellan gallren' , inte alls en bra ide.
Hon bara kaxar och blir sur.
Hon har ändrats lite sen Noa flyttade.
Blivigt lite kaxigare , men mer social.
Vilket jag ville att hon skulle bli.
Alltså social, inte kaxig.
Tror hon brunstar..

Hopptränaed med 2 hinder till Simba och Flinga igår.
Simba gick det super för!
Flinga var slarvig.
Hoppade mitt egenom hindret.. 
Men sissta gången så gick det bra!
Hoppas att det går bättre i helgen! ;s
ska ju på tävling då.
Hoppas att det går bra iaf! :)
// Stina

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vilken söt kanin :)



Svar: Tusen tack, vad kul att du gillar min design :) Ja, jag bor i Linköping, flyttade hit i höstas :) Kul att du också bor här :)

2012-05-15 @ 16:44:22
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0