Kanin blogg!

Hejsan! 
Tänkte bara berätta att jag medverkar i http://buskaniner.blogg.se/
Har gjort det ett tag , men har aldrig berättat! :)
Vi är 5 tjejer som skriver om våra kaniner , och det går super bra för den! :)
Även om jag inte är den mest aktiva på bloggen, men jag är en utav 'Grundarna' , kan man säga så?
Och vi har redan fyllt med plaster, så tänk inte äns tanken! ^^'

Var ute med Loka idag.
Hon är super trevlig! :)
Hon fick vara lös på trädgården , och följer mej vart än jag går! ;)
Hon kan komma på inkallning med.
Och hon hade ingen sele kan jag ju tillägga.
Man får ju inte ha sele på kaniner försen de är 3 månader.
Och jätte kaniner utvecklas ju 'senare'.
Så 4 månader ungefär.


Min super fina tös! :D
Ida måste komma och ta massa kort på henne! ;)
Hon är ju världens bästa fotograf! >8D
Its awesome , att hon är min kusin! ;)

Har jag berättat att jag ska träffa 2 från Ifokus i sommar? :)
De ska hit och sova över! :D
Kommer bli awesome! 
Massa roligt med kaninerna med! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka från ifokus? :)

2012-05-14 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0