Ingen rubrik..

Hejan svejsan , har ju vart minst sagt dålig uppdatering från mej..
Beror dels på att det inte har hänt något speciellt i veckan..

Men har ju vart ute med kaninerna som vanligt , så tänte visa lite bilder på busan Loka. ^^'
Nu går hon utan sele , men det gjorde hon inte innan.. :p

Haha , ser ut som om hon kommer snubbla på de långa öronen. ^^'


Mycket fart i en Stor kanin! ^^'

Hon är redan större än Flinga och Simba!
Längtar så mycket tills hon blir större! :3



Dethär är btw min man.
Så han är upptagen nu , vi ska gifta oss! ;) ^^'

'
Så het .. <3




Vart på konfirmationen idag med , ska konfirmera mej på söndag.
Men ska sjunga med en tjej , på en låt själva.
Såklart får jag komentarer om hur bra jag sjunger osv. 
Så nu ska jag sjunga.. AWESOME ! 
Är fett taggad! :3
Ska färga håret idag med.
Blir mörkbrunt , nästan svart.
Nästa gång blir det svart iaf.
Efter jag har vart i USA. ;)


Måste med varna för alla som har utekaniner!
I mellan sverige har x antal kaniner försvunnit från sin a uteburar.
Speciellt kaninungar.
Nu kommer det lås på kaninburarna.


Men nu ska jag färga håret , på Söndag kommer Ida! :D
Och få kommer nog en haul , för mina konfirmations-pressenter ! 0:)

- Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0